zondag 27 december 2020

Dot & Do 83

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Van mijn vorige serie condoleance kaarten heb ik er helaas al een aantal moeten gebruiken, daarom heb ik van dit pakketje Dot & Do een nieuwe serie gemaakt. De meegeleverde plaatjes konden me echt niet bekoren.
De bloemen komen van een oud knipvel (2011) van Nel van Veen. Alle kaarten op dezelfde manier afgewerkt met een gestempelde tekst en geponste vlinders.
De voorbeelden:


     




5 opmerkingen:

  1. De bloemen passen er perfect bij!
    Mooie Condoleance kaarten.
    Hier ook al één net voor de Kerstdagen moeten versturen, de begrafenissen gaan allemaal zo anders in deze tijd. Een kaartje is dan toch nog iets persoonlijks om te doen.
    Fijne Zondag en ik hoop dat je deze serie een tijdje op voorraad houdt.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt aan deze serie ook weer heel mooi er je eigen draai aan gegeven! Hopelijk blijven ze nog lang bij jou!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie heb je gemaakt, ik vind jouw plaatjes en teksten er perfect bij passen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Mooie teksten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De rand van de eerste kaart vind ik heel mooi, jouw bloemen maken de kaarten veel fijner.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen