woensdag 2 december 2020

Eerste Slimline kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik zag ze al op verschillende blogs voorbij komen en nu heb ik ook mijn eerste Slimline kaart gemaakt. De lay-out gezien op Pinterest  Aangezien ik een hele grote voorraad knipvellen heb en ik het nog steeds leuk vind om plaatjes in 3d op te bouwen heb ik op dit werkje een oud plaatje van Nel van Veen gebruikt. Op het knipvel staat een grote en kleine versie van de bloem, heb ze beiden gebruikt zodat er een soort bloemenrank ontstaat. Ook het design papier is heel oud, als ik me niet vergis een los vel van Studio Light. Een mal van Ali 2 x gestanst, 2 telefoon teksten van Marianne Design verhoogd aangebracht. Bovenaan vond ik het nog een beetje kaal, daarom nog enkele geponste vlindertjes die de kaart helemaal af maken.


4 opmerkingen:

  1. Leuke slimlinekaart kaart Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze slim line kaart is prachtig geworden, leuk die rand mallen op deze manier verwerkt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie slimline kaart heb je gemaakt, leuk is die rand,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie bloemetjes en papier, de vlindertjes passen er weer perfect bij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen