zaterdag 13 februari 2021

Extraatje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Op YouTube volg ik veel kanalen
 en deze week kwam ik dit leuke filmpje tegen van Anneke Voskuijl

Ik ben vandaag aan de slag gegaan om nog iets extra te maken voor bij het pensioen doosje dat ik eerder deze week liet zien. De mal die in het filmpje gebruikt wordt heb ik niet, maar genoeg andere mallen van Studio Light die ook geschikt zijn om deze traktatie te maken. Net als bij het doosje design papier van Joy/Noor Design/Love Story en Pink Patels gebruikt. Achteraan een standaardje zodat de creatie mooi blijft staan. Afgewerkt met een strik en een extra bloem.
Het doosje is gevuld met Merci chocolaatjes.
 


6 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk model doosje Gerda. Gezellig dat je het zo weg kan zetten. Mooi gemaakt hoor en zeker leuk om cadeau te geven of te krijgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi doosje heb je gemaakt, ziet er chique uit en handig dat het kan staan,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doosje, mooie mal heb je hierbij weer gebruikt. Tof dat het doosje kan staan. Je bent lekker bezig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke toevoeging Gerda. Met de snoeperij erin... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk doosje met de lekkernij erin.
    Heel mooi geheel.
    groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is weer een leuk en lekker doosje geworden. De mal van in het filmpje heb ik juist gekocht, dat kan je nog wel eens gebruiken.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen