donderdag 18 februari 2021

La Vie en Rose

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag kan ik een nieuwe kaart laten zien met deze leuke mal van Studio Light. Als je de mal in deze richting gebruikt blijft ze niet staan tenzij je dit trucje toepast, Corrine Reijngoudt legt het uit in haar filmpje.
Het design papier is van Pion/Paris Flea Market van 2015, zo zie je maar hoelang ik sommige papiertjes al in huis heb. Passen en meten om de mooiste details op de juiste plaats te krijgen. Als afwerking enkele strookjes van een kanten lint (Veritas) en vlinders die ik uit een border heb geknipt.
 



6 opmerkingen:

  1. Wow, dat ziet er prachtig uit! Een hele uitdaging om de mooiste details zo op je kaart te krijgen. Toch leuk om je kaart zo neer te zetten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat papier heb ik ook nog liggen, het blijft mooi. Je kaartje ziet er heel romantisch uit, ik kijk nooit filmpjes, staat er een standaard achter,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, geen standaardje, heb het wel geprobeerd maar ook dan viel de kaart om.

      Verwijderen
  3. Prachtige kaart Gerda.
    Heel mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Leuk om de kaart zo rechtop te zetten. Vind ik persoonlijk leuker dan als het model platter is. Leuke materialen gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen