vrijdag 19 februari 2021

Verjaardag kleinzoon

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ieder jaar vind ik het moeilijker worden om voor kleinzoon Nils een leuke kaart te maken voor zijn verjaardag. Toen ik de puzzelmal van Joy zag had ik meteen een idee, het was nog even wachten voor ik ze in huis had maar dat is inmiddels ook gelukt en heb ik er deze kaart mee gemaakt. Voor ik tot dit resulaat kwam had ik iets helemaal anders gemaakt waar ik uiteindelijk niet echt tevreden over was. Dan maar een nieuwe poging, gelukkig kon ik een deel van de mislukte kaart recupereren.
Het Lego plaatje heb ik op Pinterest gevonden. 2 keer uitgeprint, de achtergrond in een lichtere versie (met dank aan vriendin Annie voor deze tip). De puzzelstukjes 2 keer gestanst (uit de afbeelding en nog eens uit cardstock) en op elkaar geplakt (voor de stevigheid). Het is de bedoeling dat Nils deze mini puzzel effectief kan maken.  Heb zelf al 4 stukjes in de puzzel geplakt. Bovenaan de kaart de felicitaties (mal van Carlijn) en op het liggend gedeelte zijn naam en leeftijd en nog een extra puzzelstukje.
 Op de achterkant van de kaart een pocket gemaakt waar het zakje met de losse puzzelstukjes in kan. Nils is pas in september jarig, oma is ook voor deze gelegenheid weer goed op tijd 😉


 


5 opmerkingen:

  1. De kaart voor Nils is superleuk geworden! Tof om de losse stukjes in de pocket te bewaren. Je bent weer lekker op tijd, en een goeie tip van Annie om de achtergrond lichter uit te printen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart !
    Fijn weekend hé,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en origineel is deze kaart voor de jarige kleinzoon, heel mooi gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeel tof geworden Gerda, Nils gaat dat heel leuk vinden ! Ik moet ook dringend aan de slag, Indy verjaart maandag al en hoorde pas van zijn verrassing nu wil ik mijn kaart daar op af stemmen, hopelijk lukt dat nog je hoort er nog van ...
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je voor je kleinzoon gemaakt. Ik begrijp dat je het moeilijk vind. Heb zef zelf ook moeite mee. Maar deze kaart is erg geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen