woensdag 3 februari 2021

Gefeliciteerd met je verjaardag/Een fijne dag gewenst

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een paar drukke dagen achter de rug maar vandaag kon ik weer aan de knutsel. Het label met de 2 pockets is een mal van Studio Light. Heeft me veel moeite gekost om ze te pakken te krijgen maar de aanhouder wint. Je stanst het in 1 geheel en daarna moet je alleen de pockets vastplakken. Bij de mal zit ook een leuk label. Het design papier is van Joy/Noor Design/Love Story. Had net genoeg om deze kaart mee te maken, nu zijn er alleen nog wat kleine restjes over die nog wel eens van pas zullen komen. De 2 kaartjes met gestempelde tekst zijn overschotjes uit het Ciao Bella/The Muse pakket. Op de pockets nog een extra randje (Joy), voor de afwerking een dubbele strik en geponste bloemen van Nellie Snellen.
 

 

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, en weer in echte "Gerda" stijl! Leuk dat je de mal toch nog gevonden hebt, ik had hem nog nooit gezien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die mal heb ik vorige week ook binnen gekregen al had ze voor mij wel ietsje groter mogen zijn. Je hebt er een prachtige creatie mee gemaakt, deze stijl gaat je wel goed af moet ik zeggen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat edn mooie kaart Gerda. Leuk met de labels. Mooie stansen gelukkig dag het je toch gelukt is om ze te krijgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je met deze stans gemaakt, ook je papier is weer super,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knappe uitvoering- mooi papier !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toevallig hier op je blog beland en wil je even zeggen dat ik het geweldig mooie kaartjes vind Gerda!

    BeantwoordenVerwijderen