vrijdag 26 februari 2021

Opdrachtje helemaal klaar en ingepakt

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een tijdje geleden postte ik al een bericht over de opdracht die ik van mijn schoondochter had gekregen. Nu is het cadeautje voor de dame die op pensioen gaat helemaal klaar. In het kaartje een foto van Roxan en Masha met een klein bedank tekstje.
Zelf ben ik niet goed in cadeautjes inpakken, gelukkig kan ik daarvoor rekenen op een vriendin.
 


 


5 opmerkingen:

  1. Opdracht geslaagd Gerda.
    Wat heb je dat prachtig gemaakt.
    Het zien er supermooie cadeautjes uit en je vriendin heeft ze mooi voor jou ingepakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk bedankje is dit geworden. Het ziet er heel feestelijk uit doordat het zo mooi is ingepakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi cadeautje, leuk met de foto's en erg mooi ingepakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel mooi bedankje geworden Gerda. Leuk zo feestelijk ingepakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Gerda. Fijn dat het gelukt is om dit mooi in te pakken. ook al was het hulp van... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen