maandag 1 maart 2021

Bedankt

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor deze kaart heb ik inspiratie gevonden op het blog van Tineke van der Linden. Heb de kaart gemaakt om mijn vriendin te bedanken omdat ze mijn knutsels altijd zo mooi inpakt. 
De SlimeLine mallen zijn van Nellie Snellen en het designpapier komt uit een blok van Action/Craft Sensations/Mix & Match/Soft Vintage. Bloemen en vaas zijn van MD. Afgewerkt met gestempelde tekst en geponste vlindertjes.


7 opmerkingen:

  1. Wow, een prachtig boeket! Je hebt de bloemen prachtig geschikt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vaas met bloemen, echt een superleuke kaart,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met deze leuke vaas bloemen. Mooie kleuren. Staat ook nog op mijn lijstje om te maken. Vind het erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk is deze kaart.
    De vaas met bloemen is zo leuk gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, hier was ze vast blij mee Gerda. Wat een mooie fleurige kaart met die leuke bloemen. Heel mooi zoals je alles gecombineerd hebt vind ik. Het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig boeket heb je hier gemaakt, lijkt me niet zo simpel. Mooi van kleur ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen