donderdag 4 maart 2021

Speciaal voor jou

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Regelmatig stuur ik kaarten naar voor mij onbekende mensen naar aanleiding van een oproep in de krant. Als het onderliggende verhaal mij kan raken zoek ik een leuke kaart uit mijn voorraad.
Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor een jonge vrouw die ernstig ziek is. Het is een Bay Window Fold Card geworden met papiertjes uit de lijn van Jenine: Time to Relax. Had verschillende filmpjes gevonden, uiteindelijk heb ik de workshop van Janas Bastelwelt gebruikt. Heb de kaart een stuk hoger gemaakt zodat ik niet te veel van het mooie papier moest weg snijden.
De vlinders rechts dienen als stop waar het smalle deeltje achter schuift, zo blijft de kaart mooi staan. Ook de binnenkant heb ik van papiertjes voorzien. Op het witte gedeelte heb ik nog een persoonlijke boodschap geschreven.


 


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je voor een onbekende gemaakt om een hart onder de riem te steken. Je hebt prachtig papier gebruikt en een leuk model. Vlinders zijn altijd mooi voor de afwerking van een kaart.. en neutraal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit weer een prachtige kaart geworden, apart modelletje en mooie papiertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Gerda, ik heb dit model nog nooit gezien, het papier is erg mooi
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi initiatief Gerda. Dit model kende ik ook niet, het mooie papier doet het weer.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart - zo'n leuk papier!
    Dit model staat nog op mijn "to do" lijstje !
    groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen