donderdag 18 maart 2021

10 jaar getrouwd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor onze dochter en schoonzoon die in juli 10 jaar getrouwd zullen zijn heb ik deze kaart gemaakt. Had er helemaal niet bij stil gestaan tot ze er zelf over begon in de hoop deze zomer misschien een feestje te kunnen bouwen voor die gelegenheid.
Het is een parcours met veel hindernissen geweest, 3 keer ben ik opnieuw begonnen, telkens een ander idee om uiteindelijk mee te liften met een kaart die ik al eerder maakte voor verschillende jubilea. Bij deze creatie had ik in eerste instantie een andere kleur gebruikt voor het frame, dat dan toch niet echt paste bij het design papier (Joy/Noor Design/Carpe Diem) waarmee ik de vakjes heb opgevuld . Een nieuw frame gestanst uit een design papiertje van Craft Sensations/Mix & Match/ Soft Vintage (Action) en boven op het eerste frame geplakt, daardoor heeft de kaart ook meer diepte gekregen. 3d-plaatje en klassieke afwerking.


6 opmerkingen:

  1. Goh, alweer 10 jaar getrouwd, ik wist niet meer dat ze in hetzelfde jaar als Margot en Steve zijn getrouwd. Na wat tegenslag is het uiteindelijk een heel mooie kaart geworden! Het 3D plaatje staat er leuk op!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met de lay out mal. Je hebt de vakjes leuk ingevuld. Met allerlei leuke details. Je bent mooi op tijd dus geen stress. Je baby doosje en rompertje van hieronder is ook erg mooi. Ik was hier al eerder... maar iedere keer oeps dat is fout.. hedl vervelend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met de lay out mal.
    Mooi plaatje
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en feestelijke kaart met een leuk plaatje, dat verhoogde frame maakt de kaart nog mooier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja soms is het toch wat zoeken naar het juiste papier (tenminste zoals je het in je hoofd hebt) daar weet ik alles van. En met die mooie mal heb je toch weer een prachtexemplaar getoverd.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, zocht een leuk idee, voor een 25 jarige huwelijk maar deze is prachtig šŸ„°

    BeantwoordenVerwijderen