donderdag 25 maart 2021

Roxan 4 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost. 

Bij mij geen kerstkaart maar de verjaardagskaart voor kleindochter Roxan die in november 4 wordt. Al mijn verjaardag wensen voor eigen gebruik zijn ruim op tijd klaar.

Voor deze kaart ben ik meegelift met een kerstkaart van goede vriendin Eri. In eerdere posts meldde ik al dat Roxan gek is van konijntjes. De zoektocht in mijn map met knipvellen leverde dit plaatje op. 2 sterren uitgestanst en gevuld met kraaltjes. De vlagjes voor de naam en het woordje jaar zijn van Ali. Kaart afgewerkt met een gestempelde wens en een paar smiley's.


6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke verjaardagskaart met het schattige konijntje en de leuke sterretjes met kraaltjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en leuke verjaardagskaart met dit leuke haasje voor Roxan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke slimlinekaart voor de jarige Roxan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie kaart voor Roxan gemaakt Gerda. Leuk die schudgedeeltes erin en dan zo'n lief konijntje erbij. Zeker dat dit in de smaak gaat vallen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het een schattige kaart geworden met het leuke konijntje en de schudsterren! Heel tof en persoonlijk met haar naam en leeftijd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Roxan gaat dat schudgedeelte heel erg leuk vinden dat weet ik nu al en dan nog met haar lievelingsdiertje erbij. Je bent weer goed op tijd met al je kaarten daar kan ik nog wat van leren.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen