vrijdag 12 maart 2021

Jij..... bent jarig/Hartelijk Gefeliciteerd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze SlimLine kaart heb ik gemaakt voor het petekind van mijn man. Zij is gek van katten daarom de keuze van deze welbekende plaatjes. Het design papier (een oud A4 vel van Studio Light) is gestanst met een mal van Marianne Design. Is heel handig dat er verschillende extra vormpjes bijzitten, voor deze creatie heb ik voor de ovaal gekozen. 2 pp's om de plaatjes in te plaatsen. De kleine Jij mal is een favoriet van mij, gebruik ik regelmatig. Afgewerkt met een paar extra bloemetjes die in het hartje een strass steentje hebben gekregen.
 


5 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart, leuk deze plaatjes op het slimline modelletje. Die gave JIJ stans zal nog heel vaak van pas komen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie slimline kaart met de leuke kattenplaatjes, ik vind het best wel lastig om iets te maken met de slimline stansn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een plaatje Gerda. Heel lief met die kattenplaatjes en ook de kleuren zijn zo mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Leuk de poezen plaatjes. De teksten passen er erg mooi op
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als poezenmens kom ik ook je kaartje nog goedkeuren. Hele mooie achtergrond en de extra losse bloemetjes maken het lekker speels zoals een kat ook is.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen