vrijdag 12 februari 2021

Jij, bent jarig

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik kan weer een nieuwe kaart laten zien gemaakt met de Time to Relax lijn van Jenine. Een paar dagen geleden heb ik er werk van gemaakt om al mijn nieuwe mallen te sorteren en op te bergen. Nu heb ik een duidelijk overzicht en kan ik makkelijk de mal vinden die ik wil gebruiken. 
Voor deze creatie heb ik een paar vlindertjes en de Boedha met de hand uitgeknipt en verhoogd aangebracht. Al deze kleine accenten hebben een glitterlaagje gekregen. Omdat deze papiertjes zo mooi zijn heb ik niet veel extra versiering aangebracht.
 
Voor de wensen de kleine Jij mal in combinatie met de malletjes en telefoonteksten van MD.





5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Erg goed samengesteld hoeft zeker niet meer op. Heel mooi dp
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk modelletje! Het ziet er allemaal prachtig uit met dit mooie papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, mooi modelletje.
    Mooi design papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, leuk model is dit, hoeft niet meer op, mooi zo
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft studio light tegenwoordig toch mooie mallen. Je papierkeuze is ook weer geweldig, je kent me he als het maar paars is.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen