zaterdag 30 januari 2021

Dot & Do 85 (Lieveheersbeestjes)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nadat ik afgelopen zomer veel dotjes heb geplakt blijf ik het nu ook doen op regelmatige basis zodat ik altijd een aantal pakketjes heb liggen die ik snel kan afwerken. Gisteren was nummertje 85 aan de beurt met als thema: Lieveheersbeestjes. Heb maar 1 meegeleverd plaatje gebruikt. De vleugeltjes van de beestjes heb ik ingekleurd met een glitter gelpen.
En wie herinnert zich nog de Toread plaatjes. Daarvan zitten er nog behoorlijk wat in mijn map met knipvellen. Ik blijf ze schattig vinden. Op de kaart links heb ik zo'n plaatje verwerkt in een pp. Op de andere kaart mag dit leuk, dansend Morehead koppeltje prijken.
De voorbeelden


 




6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke kaartjes.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel erg leuk geworden Gerda. De lieveheersbeestjes springen er echt uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn weer super mooie kaartjes geworden Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke vrolijke dot kaartjes!
    De plaatjes zijn enig.
    Heel leuk gedaan Gerda!
    Fijn weekend verder. liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dot kaarten heb je gemaakt Gerda. Lekker even bezig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie dotkaartjes heb je gemaakt, ik was ook fan van de Toreads en de Moreheads, heb ze denk ik ook nog ergens,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen