dinsdag 12 januari 2021

Geen jaar ouder.....

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Bij een eerder werkje had ik mijn design papier fout gestanst. Dat heb ik kunnen recuperen op deze kaart. Op zo'n mooi papier ben ik altijd heel zuinig en probeer het zo goed mogelijk te gebruiken zodat er weinig tot niets in de prullenmand terecht komt.
Ben momenteel echt in de ban van mijn ticketmallen. Design papier uit de lijn van Jenine/Time to Relax. In mijn map met knipvellen vond ik zowaar een 3d-plaatje dat paste bij de kleuren van het design papier. Een gestempelde wens en enkele pailletjes (waar ik nog een strass steentje heb ingeplakt) voor de afwerking. Er zit nog een ideetje in de pijplijn met dit mooie design papier, moet alleen nog bedenken hoe ik die kaart ga afwerken.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Gerda.
    Leuke border aan de zijkant.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je gelukt om het prachtige papier nog te gebruiken voor dit pareltje. Het plaatje past er perfect bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met een perfect passend plaatje erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige kaart Gerda. Heel mooi zoals je het dessin-papier gebruikt hebt en dat schattige vogeltje past er perfect bij. Heel sierlijk ook die mooie borders aan de zijkanten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Gerda.wat een mooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar zeg je wat, ik durf soms papier niet te gebruiken omdat ik het té mooi vind. Dit is ook weer zo mooi en je knipvel past zo goed, prachtig geheel.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen