vrijdag 8 januari 2021

Time to Relax

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor dit werkje heb ik een lijn van Jenine gebruikt nl.: Jenine's Mindful Art Collection/Time to Relax. Wou ook een beetje in haar stijl gaan en dit is het geworden. Eerst had ik een andere ticketmal gebruikt maar daar ging wat mis, gelukkig heb ik de papiertjes kunnen redden om te gebruiken op een andere model mal.
De basis van de kaart heb ik 2 keer gestanst en alle kanten voorzien van design papier. De papiertjes zijn zo mooi dat ze verder niet veel nodig hebben. Op 1 paneel heb ik 2 quotes geplakt uit het stickerblokje van deze lijn. Door de gaatjes een touwtje geregen om het geheel bij elkaar te houden. In de pocket gestempelde wensen en als afwerking enkele mini vlindertjes en 2 mooie bloemen van Joy.
Heb ook nog een foto van bovenaf genomen.
Als je de kaart dicht vouwt kan ze in een gewone envelop (wat in België altijd handig is) wil je de kaart open laten is uiteraard een groter exemplaar nodig.


 


 


4 opmerkingen:

  1. Wow, wat prachtig Gerda! Alles past supermooi bij elkaar! Ik hoop dat de envelop dan niet te dik is. Ik kreeg gisteren een envelop terug gestuurd omdat die zogezegd onvoldoende gefrankeerd was. Lees: te dik door een strass steentje! Waar ze zich al niet mee bezig houden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, de kleuren zijn super, leuk met de teksten en de tag,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt Gerda. Een topper. Mooie kleuren. Leuke afwerking. Werkelijk een plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie mal en papiertjes (liggen hier nog in de wachtrij) hebben idd niet veel nodig, super resultaat.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen