donderdag 14 januari 2021

Projectje/kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Op het YouTube kanaal van Hobbyvision kwam ik dit leuke project tegen gemaakt door Janet Blaauw. Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven door aan de zijkanten met een mooi randje van Joy te werken. De maten wijken een beetje af van het voorbeeld. Achteraan zit een pocket met nog een extra kaart die tegelijk dienst doet als standaardje zodat de creatie mooi geëtaleerd kan worden. 
Het geheel sluit met 2 magneetjes. Op de achterkant heb ik 1 papiertje van een ander merk gebruikt dat qua kleur en design toch bij de rest past.
Binnen in de kaart 1 groot en 2 kleine labels. 
Met dit project is er van het Ciao Bella/The Muse heel veel papier en labels opgebruikt. Nu eens rustig bekijken wat ik nog kan bedenken met de rest van het pakket.








5 opmerkingen:

  1. Wow, dat ziet er geweldig uit Gerda! Je hebt je weer lekker uitgeleefd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vintage kaart Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie heb je met deze mooie papier lijn gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een mooi project geworden, ziet er prachtig uit,
    Groetjes.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig projectje, die mooie randjes maken het wat frisser en de afgeronde labels zijn er leuk bij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen