donderdag 7 januari 2021

Nieuwe kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor deze kaarten heb ik inspiratie opgedaan op het YouTube kanaal van Corrine Reijngoudt. Weer een nieuwe mal in gebruik genomen. In de rand zitten een paar bloemetjes waarvan je de bloemblaadjes recht kunt duwen. Bij deze kaart heb ik dat gedaan. Verder mijn klassieke manier van werken met kleurtjes die terug te vinden zijn in het plaatje van LeSuh. Rechts nog een extra bloemenrank.
Vervolgens heb ik deze kaart gemaakt met het mooie papier van The Paper Boutique/Lavendel Lane.
Uit één van de design papiertjes heb ik 2 kleine plaatjes geknipt en verhoogd aangebracht. De 2 tekstlabels zaten ook in het pakket. Alleen nog een strik om de kaart af te werken. Bij deze kaart heb ik de bloemen in de rand zo gelaten maar misschien is een strass steentje nog wel een optie.
 




6 opmerkingen:

  1. 2 hele mooie kaarten!
    Mooi designpapier en zij mallen gebruikt.
    Fijne dag verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele mooie kaarten, de randjes zijn leuk, had ze nog niet gezien,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn allebei juweeltjes, en echte "GERDA" kaarten, jij hebt zo een heel eigen stijl. Prachtige randmalletjes, ze geven iets chique met de strass steentjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn plaatjes je kaarten.. Beide prachtig. Mooie combi van de materialen.wat een mooie randmal heb je gebruikt. En een leuk boeketje staat erop de bovenste kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd een paar supermooie ‘Gerda’-kaarten en ik blijf erbij als je in dezelfde tinten blijft maak je de mooiste kaarten, dat is hierbij maar weer bewezen !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen