woensdag 13 januari 2021

Jij verdient......

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Heb nog een kaart klaar met de mooie lijn van Jenine/Time to Relax. Er zitten zoveel mooie papiertjes in de blokjes dat het soms moeilijk kiezen is. Op deze kaart heb ik voor de dromenvanger gekozen. 
Bij deze creatie heb ik de bloemblaadjes van het randje omhoog geduwd en bewerkt met Distress Ink. Nog een mooie vlinder van MD, de kleine Jij mal, een gestemdelde tekst en daarmee was de kaart klaar.
Ik wil ook even verduidelijken dat het randje geen aparte mal is, aan de reacties te lezen op mijn vorige kaarten met deze mal heb ik het idee dat sommige bezoekers dat denken. Het is 1 grote mal met aan beide zijden het randje.


5 opmerkingen:

  1. Ooh deze is ook mooi Gerda. Leuk met die omhoog geduwde bloemblaadjes. Ik was ook een van die mensen die dacht dat je een aparte border had gebruikt. Deze stans kende ik nog niet, heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik was er ook zo één die dat dacht! Je hebt met deze mal en het prachtige papier weer een schitterende kaart gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij is deze mal ook nieuw... leuk en handig dat de randjes er al aan zitten.Deze kaart is ook prachtig. Dit is wel een hele mooi papierlijn.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele mooie stans, mooi papier en een prachtige kaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dat moois blijft maar komen, ja die kleuren en mallen spreken me heel erg aan, schitterend werk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen