zaterdag 9 januari 2021

The Muse

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben redelijk fan van het design papier van Ciao Bella. Heb geduld moeten hebben om The Muse lijn te pakken te krijgen. En dan heb je dat mooie papier in huis en ????? wat doe je er dan mee. Een tijdje geleden zag ik een leuk project bij HobbyVision gemaakt door Jolanda Meursen. Heb het niet klakkeloos nagemaakt. De achtergrond en het design papier voor de onderste stukjes is van Craft Sensations/Greatest Glorie. De labels en de Engelse woorden komen uit het Muse pakket.

Bij eerdere creaties die ik gemaakt heb met deze ticketmal heb ik een bijpassend doosje gemaakt met mijn envelop punch board. Nu heb ik een andere modelletje gemaakt ooit gezien op een Franstalige site. Het doosje sluit met 2 magneetjes. De tekst op de achterkant en de letters op de voorkant zaten in het Muse pakket. 

Het boekje sluit met een lintje.
 


 




 


6 opmerkingen:

  1. Het is prachtig Gerda . Mooi zijn de labels. Prachtig gecombineerd. Dit is zeker mooi papier. Heb er ook nog van.... leuk om je te laten inspireren. Soms heb je een ideetje nodig nodig. Niks mis mee. Jouw creatie is suoe4 geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Gerda.
    Iedereen heeft wel wat inspiratie nodig af en toe.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie en een gave verpakking
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi gemaakt Gerda, het ziet er super uit met die leuke labels en het doosje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij productief de laatste tijd. Hele mooie label creatie en ook een leuke verpakking erbij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen