vrijdag 22 januari 2021

Vlinder-bloementuin

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De ronde lay-out mal was overal zo snel uitverkocht, en heb ook veel te lang getwijfeld om ze aan te schaffen maar het is uiteindelijk gelukt en gisteren heb ik er deze easelkaart mee gemaakt. Ik heb nog een 30 op 30 pakket van Mintay (Bloomville) liggen. Nadat ik had gekocht vond ik het een beetje een miskoop want zo'n grote vellen zijn moeilijker te verwerken op een kaart. In het pakket zit een vel met een hele grote bloemenkrans. Voor deze kaart heb ik er verschillende details uitgehaald.
Onderaan de volle cirkel ook uit het design papier gestanst, als extra accenten een aantal vlinders uitgeknipt, ze hebben allemaal een glitterlaagje gekregen. De banner is van Crealies en de losse letter-stickers heb ik een kleurtje gegeven met een permante stift. Voor het raster heb ik glitter karton gebruikt.




7 opmerkingen:

  1. Een prachtige easelkaart! Door het glitterraster komen de de fleurige papiertjes heel mooi uit! Het lijkt wel lente op jou kaart!
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie layoutkaart. Leuk met het designpapier! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat is jammer met grote vellen papier dat de motiefjes dan zo groot zijn. Het is prachtig papier, mooie easelcard heb je gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart . Wat heb je de
    Vakjes leuk gevuld. Prachtig papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi met het bloemenpapier en blauw glitterraster !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die mal is niet altijd even makkelijk in te vullen maar dit papier doet het prima, ook hele frisse tinten die je dag kleuren.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem juist erg mooi met die grote motieven!

    BeantwoordenVerwijderen