dinsdag 16 november 2021

60 jaar getrouwd (x3)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gewoonlijk krijg ik mijn jaarlijkse opdracht voor de jubileumkaarten voor de Vereniging van Gepensioneerden te Londerzeel pas in het nieuwe jaar. Deze keer heb ik hem een paar weken geleden al gekregen en heb ik de afgelopen dagen werk gemaakt van deze opdracht. Alle kaarten zijn gemaakt met het prachtige designpapier van Craft O'Clock: Flower Fiesta. De eerste kaart is vrij eenvoudig. De extra bloemen heb ik uit vellum gestanst.
De 2de kaart is gebaseerd op een filmpje van Noorenzo. En toevallig gebruiken ze daar hetzelfde designpapier.
Aan de binnenkant van de kaart 2x dezelfde mal gebruikt en in iedere pocket een andere tekst gestempeld. Ook hier bloemen van vellum. Achteraan heb ik nog een pocket voorzien voor een label zodat daar nog een persoonlijke boodschap kan genoteerd worden.
Voor de laatste kaart ben ik aan de slag gegaan met het verrassingswiel. Was niet zo makkelijk als ik gedacht had omdat ik andere stempels heb gebruikt dan degene die voorzien zijn om de combineren met het wiel. Maar het is uiteindelijk gelukt met dit resultaat.


 
Op het draaiwiel heb ik een klein stempeltje (DRAAI) en een pijltje gezet uit een setje van Crealies. Het is de enige kaart met een 3D plaatje, afgewerkt met mini goudkleurige dotjes.



5 opmerkingen:

  1. Het zijn drie hele mooie kaarten geworden . Prachtig papier heb je gebruikt. Opdracht geslaagd! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt met het prachtige papier drie hele mooie kaarten gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, wat ben jij goed bezig geweest zeg! Prachtige kaarten zijn het geworden, met leuke details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie papiertjes het zijn een voor een prachtige kaartjes Gerda.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij productief zeg, weer een prachtige serie met mooie papiertjes. Bij mij wil het niet zo goed lukken de laatste tijd. Die 2de kaart had ik juist gezien bij Noorenzo, heel leuk met die pockets binnenin.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen