woensdag 24 november 2021

Mannen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Jammer maar helaas heb ik vandaag bericht gekregen van het rusthuis dat de kerstmarkt dan toch niet door gaat wegens de slechte coronacijfers. Daarom heb ik besloten om al mijn doosjes met snoep aan het rusthuis te schenken voor de bewoners en het personeel (als dit toegelaten is). Ik heb geen zin om alle doosjes terug leeg te maken.

Ik was nog volop bezig om mijn kaartenvoorraad uit te breiden, nu kan ik het door het afgelasten van de kerstmarkt rustig aan doen. Mijn nieuwe creaties zijn opnieuw voor mannen. Een serie van 4 gemaakt met de silhouette malletjes en een designpapiertje van Joy/Noor Design/Vintage Jeans.

2 van de heren hebben een strikje gekregen, is ook een mini malletje dat bij het setje zit. De silhouetten heb ik 1 keer in het wit gestanst, 1 keer in het blauw en ze vervolgens met een klein beetje verschil op elkaar geplakt zodat een smalle schaduw ontstaat. Afgewerkt met een banner van Crealies, gestempelde wensen (MD). De vlekken zijn ook een stempeltje al weet ik niet meer van welk merk.

4 opmerkingen:

  1. Leuke serie heb je met deze mannen gemaakt! Jammer dat de kerstmarkt niet doorgaat, wel heel lief om de doosjes nu te schenken aan de bewoners.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat de kerstmarkt niet door gaat, goed idee om de doosjes te schenken aan de bewoners en het personeel. Je maakte leuke, stoere mannenkaarten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat de kerstmarkt niet door kan gaan... maar het is bij jullie in België net als hier de cijfers lopen weer op en nu nog een nieuwe variant nog besmettelijke.... Het is heel jammer. Maar we willen graag gezond blijven. Goed idee om dd oudjes te verwennen met de snoepreisjes. Je mannenkaarten zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt weer een flinke voorraad mannenkaarten, heel handig. Toch ellendig als je van niets zeker kan zijn, heel nobel van je om het weg te schenken aan het rusthuis. Ik vrees dat we met dat virus blijven zitten net zoals griep elk jaar terug komt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen