vrijdag 12 november 2021

Geboorte kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb 4 geboorte kaarten klaar. Als eerste eentje voor de geboorte van een zoon. Een slim line kaart met een leuk papierjte van MD. Deze oude plaatjes vind ik ook nog steeds leuk. De was hangt lekker te drogen.
Een dochter. Het Moreheadje in 3D zit op een bedje 😉 van Flower Soft.
En tijdens de zoektocht in mijn map met knipvellen kwam ik nog andere leuke babyplaatjes tegen en heb ik nog 2 neutrale baby kaarten gemaakt. Dit is een mini slim line kaart gemaakt met een setje van Carlijn.
In het setje zit ook een onderdeel om een envelop te maken wat ik dan ook heb gedaan. De envelop al voorzien van een etiket.
En als laatste in het rijtje heb ik dit leuke label nog een keer gebruikt.

8 opmerkingen:

  1. Hele mooie baby kaartjes.
    Leuke afbeeldingen en mooie papiertjes.
    Ik vind dat het DP voor baby kaartjes zo moeilijk te vinden is.
    Vroeger kocht ik het op de beurs, maar nu zit ik zonder.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie serie babykaarten Gerda. Heel lief met die schattige plaatjes en die waslijntjes. Je hebt alles mooi gecombineerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke serie babykaarten Gerda.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze blijven leuk deze schattige plaatjes, je hebt er hele mooie babykaartjes mee gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke serie babykaarten gemaakt, tof met die waslijntjes en plaatjes. Leuk ook zo'n bijpassende envelop!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige babykaarten. Supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie serie babykaartjes en een bijpassende envelop heb je gemaakt Gerda. Heel mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die heb je weer zo mooi gemaakt en die waslijntjes zijn zo leuk. De labelkaart is ook heel schattig.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen