dinsdag 9 november 2021

Mannen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na een drukke maar toffe week met de kleinkinderen deze week rustig en veel vrije tijd. Gisteren ben ik aan de slag gegaan met deze silhouette malletjes die ik eindelijk te pakken heb gekregen.
Net als voor al mijn mannenkaarten inspiratie gezocht op het net. Eerst heb ik op het witte cardstock met mijn aquarel potloden een smal achtergrondje gemaakt. Vervolgens wat gestempeld met een mooi script van MD. Afgewerkt met enkele pailletjes. De mannen heb ik verhoogd aangebracht met foam tape.

Straks naar de dokter voor mijn griepvaccin. En er is goeie hoop dat de mensen (waaronder mijn man en ik) die het Covid vaccin van Astrazeneca hebben gekregen toch een 3de prik zullen krijgen van een ander vaccin. Net als in vele landen zijn de cijfers in België niet goed, hopelijk komt er snel verbetering.

5 opmerkingen:

  1. Mooie serie mannenkaarten Gerda.
    Fijn dat je de griepprik krijgt.
    Alweer een beetje meer beschermd.
    Succes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toffe mannenkaart met deze leuke silhouetmallen. De gestempelde achtergrondjes zij er heel leuk bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en stoere mannenkaarten, de silhouette mallen doen het goed op deze achtergrondjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie mannenkaarten. Erg leuk gemaakt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ideaal voor vlugge kaarten denk ik en nog heel mooi ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen