zondag 31 oktober 2021

Biertje?

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor mannenkaarten moet ik me nog steeds laten inspireren door voorbeelden op internet. Ook voor deze 2 kaarten heb ik mij laten leiden door een aantal kaarten gezien op Pinterest. Voor de kaart links heb ik een design papiertje gebruikt van Joy/Vintage Jeans. Het bierbakje met de flesjes en de glazen is een setje van Leanne de Graaf, flesopener van Marianne Design en de gestempelde en gestanste teksten zijn van Carlijn. De kaart rechts heeft een design papiertje van Joy/Happy Travel. Bierflesje, opener en glas zijn van MD.
Komende week blijft het stil op mijn blog. Door de vakantie wisselen de kleinkinderen elkaar af. Maandag en dinsdag de 2 oudste, van woensdag tot zaterdag de jongste. We zullen onze handen vol hebben 😉

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stoere mannen labelkaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke en stoere mannenkaarten met die biertjes! Succes de komende week met de kleinkinderen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere mannenkaarten heb je gemaakt met de biertjes, geniet van de kleinkinderen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die labels zijn perfect voor mannenkaarten en een biertje lusten ze toch allemaal, heel mooi !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave mannenkaarten heb je gemaakt Gerda!!
    Veel plezier met je kleinkinderen van de week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke label kaarten heb je met dit setje gemaakt en mannen kunnen er heel blij van worden.
    Geniet van de vakantie en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie label kaarten.
    Geniet van je vakantie, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen