zaterdag 30 oktober 2021

Bedankt/Van harte beterschap

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Hier ben ik al terug met een nieuwe serie kaarten. 3 bedank kaarten en 3 beterschapskaarten allemaal met hetzelfde concept. Deze kaarten zijn al een tijdje klaar maar ik moest wachten tot één van de bedank kaarten op zijn bestemming was aangekomen waarvan ik gisteren bericht heb gekregen.
De eerste laag van de mandala is gestanst uit achtergrondjes die ik gekocht heb tijdens een opendeur dag van het Hobbypaviljoentje in België. Ik heb toen mijn stoute schoenen aangetrokken en aan de dame die zat te demonstreren gevraagd of ze de achtergrondjes niet wou verkopen. Voor een klein prijsje is het gelukt 😉
Alle bloemen hebben een laagje glitter nagellak gekregen. Persoonlijk vind ik de kleine bloemen mooier dan het grote exemplaar.
Fijn weekend voor iedereen.

6 opmerkingen:

  1. Leuke serie kaarten Gerda
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, jij gaat als een speer! leuke serie is dit geworden Gerda!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie serie kaarten Gerda en ik snap dat je als een blok viel voor die mooie achtergronden. Jammer dat de stansen zo duur zijn in aanschaf maar wel lief dat je ze zo mocht kopen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je de achtergrond stansjes kon kopen, je maakte een weer een mooie serie kaarten,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig de hortensia's op deze mal. Super mooie serie kaarten. Inderdaad de kleine bloemen zijn mooier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij maakt ze tegenwoordig in serie zo krijg je vlug wat voorraad. Mooie reeks, de oranje is deze keer mijn favoriet.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen