dinsdag 26 oktober 2021

Condoleance kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Op verschillende blogs kwam ik condoleance kaarten tegen. Dat deed mij beseffen dat ik die niet meer in voorraad heb. Vandaag heb ik 2 exemplaren gemaakt.
De gestempelde achtergronden met hier en daar wat spetters heb ik al een tijdje geleden gemaakt tijdens een knutseldagje bij vriendin Eri. Altijd leuk om eens andere materialen (die je zelf niet hebt) te gebruiken. Daarna is het stempelwerk een hele tijd blijven liggen omdat ik niet onmiddellijk wist hoe ik ze ging verwerken. Dat is nu gelukt.
3D-plaatjes zijn nog steeds mijn dada en na wat zoeken in mijn mappen vond ik 2 geschikte plaatjes.

5 opmerkingen:

  1. Erg mooi met de leuke gestempelde achtergrond zijn je condoleance kaarten geworden. Ik heb er ook altijd een paar in voorraad.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn prachtig geworden Gerda, de 3D plaatjes passen er perfect bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke combinatie van 3D plaatjes en de gestempelde achtergrond, mooi gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stijlvolle condoleance kaartjes.
    Een leuke combinatie van de gestempelde achtergrond met 3D- plaatje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh heeeeel mooi, je plaatjes konden niet beter matchen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen