woensdag 27 oktober 2021

Vlinders

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren een beetje een triest thema, vandaag kleurrijke kaarten met vlinders. Vriendin Eri heeft me les gegeven in het zelf maken van achtergronden. En dan zijn die achtergrondjes klaar en weet ik in eerste instantie nooit wat ik er mee ga doen. Daarom ben ik met deze serie kaarten meegelift met een voorbeeld van Eri. Zij maakte op deze manier een slim line kaart, ik heb het gewone formaat aangehouden.
Heb ook nog 2 liggende kaarten gemaakt. De vlinders heb ik los geknipt uit een randmal. Op iedere kaart is telkens 1 vlinder in 2 laagjes. Achtergrondjes maken is leuk maar voor mij helemaal buiten mijn comfortzone, ben dus heel blij over het resultaat.
Omdat ik geen kerstkaarten meer moeten maken ga ik tot aan de kerstmarkt nog zoveel mogelijk andere kaarten maken zodat ik die ook kan aanbieden. Er is dan wel gezegd dat de kerstmarkt in het rusthuis doorgaat maar toch blijft het nog steeds afwachten want momenteel is de Gildentuin in lockdown wegens nieuwe corona besmettingen. 18 december is nog ver weg, vingers gekruist dat het tegen die tijd oké is.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige serie kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaarten heb je gemaakt. Leuk om te doen hè. Vooral als je het met iemand doet. Gezellig en leerzaam. Ik doe het af en toe met mijn moeder. Die vind het ook zo leuk. Wij zijn afgelopen week aan het stempels inkleuren geweest… morgen staan de kerstkaarten op mijn blog.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten met vlinders heb je gemaakt, de achtergrondjes zijn ook heel leuk.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt leuke kaarten gemaakt met de achtergrondjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad buiten je comfortzone maar dat is juist eens leuk he. De resultaten mogen er zijn hoor.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie achtergronden Gerda! Wat een super mooie kaartjes heb je er mee gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen