donderdag 28 oktober 2021

Nieuwe tower kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik had nog 2 pakketjes van het knutselweekend liggen die ik verder moest afwerken. Geen kerstkaarten, wel 2 tower kaarten. Omdat het al een tijdje geleden was dat ik alles had voorbereid was het eventjes zoeken hoe ik het bedacht had. Daarna was het gewoon alles op elkaar plakken en afwerken.
De eerste kaart die ik van dit model maakte vond ik aan de kleine kant, deze heb ik een beetje groter gemaakt, plat past ze net in een genormaliseerde envelop. Het design papier is van Mintay/Bloomville. Gestempelde wensen en hier een daar een geponst bloemetje voor de afwerking.
 
Bovenstaande kaart is het eenvoudige model. Nu volgt een andere versie die een beetje moeilijker is om in elkaar te knutselen. Op beide kaarten heb ik een plaatsje voorzien waar nog een persoonlijke boodschap kan geschreven worden.
Voor deze creatie heb ik design papier gebruikt uit 2 blokjes van Studio Light: Celebrate Spring en Romantic Botanic. Voor de afwerking gestempelde wensen en hier een daar een pailletje. 

Ook deze kaart kan plat verstuurd worden maar zal qua posttarief wel wat kosten gezien de grote van de kaart.

4 opmerkingen:

  1. Ze zien er allebei top uit met dit mooie papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaarten. De materialen xijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn 2 prachtige kaarten, mooi papier en knap dat je deze in elkaar gezet krijgt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten !

    groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen