vrijdag 8 oktober 2021

Kaarten knutselweekend (1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

We hebben het heel fijn gehad tijdens ons knutselweekendje in Winterswijk. Ik had 100 pakketjes gemaakt om ginder verder af te werken en het is me gelukt om 78 kaarten te maken. De eerste lading die ik laat zien zijn allemaal klassieke kerstkaarten opgebouwd met verschillende mallen en 3D-plaatjes. Ik ga verder geen uitleg geven hoe en wat, de kaarten spreken voor zich. Al deze creaties heb ik in serie gemaakt, soms 10, soms 8  keer dezelfde mal maar dan telkens met een ander plaatje.


 1 dagje thuis en gisteren waren we alweer de baan op om de beurs in Den Bosch te bezoeken. Nu komt er nog een druk weekend met de kleinkinderen. Volgende week mogen jullie de rest van mijn weekendwerk verwachten.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten