vrijdag 29 oktober 2021

Opkikker kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Tijdens het opruimen van mijn knutselkamer kwam ik nog een aantal gestanste dingetjes tegen die ik heb gemaakt tijdens verschillende knutseldagjes met de vriendinnen. Deze week zit ik in een goeie flow en had ik veel vrije tijd. Vandaag een serie opkikker kaarten gemaakt. Links de splash met één van mijn kikkertjes die ik in het verleden ook al had gemaakt. Rechts een mooi frame (mal van vriendin Eri) met voor mij een allereerste keer zelf een stempel ingekleurd. Zo'n klein stempeltje inkleuren lukt me wel. Onder de kikker een beetje Flower Soft: Pale Green gemengd met Shamrock Green.
Alle kaarten heb gestempelde wensen van verschillende setjes.

 

5 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie serie van vier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie opkikkerkaarten is het geworden! Dat is al heel lang geleden dat je die mal gestanst hebt;-) Leuk zoals je de kikkers ingekleurd hebt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige serie opkikkertjes.
    Die mal met vakjes is inderdaad een hele mooie. Ik heb ze nog nooit ergens zien voorbij komen.
    Je kleurwerk is heel goed geslaagd. Het is er niet aan te zien dat dit je eerste kleurwerkjes zijn.
    Echt super knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie serie opkikker kaartjes gemaakt, ik vind het frame ook erg leuk.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opkikkertjes die echt werken, zo’n kaartje laat je spontaan glimlachen. Dat is al een hele tijd geleden dat je die stans gebruikte bij Eri, het blijft wel mooi. Waar is de tijd dat we zulke randen nog zelf ponsten.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen