vrijdag 19 november 2021

Condoleance kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor ik aan mijn post begin wil ik vermelden dat 
de credits voor dit ontwerp naar De Hobbytante gaan.

Een paar dagen geleden vroeg iemand een serie condoleance kaarten, ik had er 6 in voorraad en daarmee was plots mijn voorraadje helemaal verdwenen. Daarom gisteren opnieuw aan de slag gegaan in dit thema. Ongeveer de helft van het cardstock bewerkt met Distress Ink. De stempel van de boom komt uit de Fairy Tale serie van Nellie Snellen, het vogeltje en de tekst is van Marianne Design.
Ook nog hetzelfde ontwerp in de andere richting.

5 opmerkingen:

  1. Mooie condoleance kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een paar mooie condoleance kaarten gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stijlvolle condoleance kaarten Gerda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn hele mooie stijlvolle condoleance kaarten. Supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie condoleancekaarten, ik vind die in de lengte net iets mooier,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen