maandag 22 november 2021

Biertje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Momenteel ben ik een beetje in de ban van mannenkaarten. Voor mij was het afgelopen weekend heel rustig, voor mijn mannetje daarentegen was het van her naar der hotsen voor de muziekverenigingen waar hij speelt. Een concert met de fanfare van Londerzeel en extra repetities met de fanfare van Malderen.

Het rijk dus voor mij alleen en dan zit ik vele uurtjes op mijn knustelkamer. Heb veel kunnen doen en mijn voorraadje mannenkaart is uitgebreid met 6 kaarten. De rest volgt in de loop van de week.
Voor beide kaarten heb ik designpapiertjes van Action gebruikt uit het blok: CraftSensatiens/Essential Texturen. Op bovenstaande kaart ook een stukje washi tape met sterretjes (niet zo goed te zien op de foto). De bierglazen zijn van Joy, smiley's van MD en stempels van Carlijn. De 2de creatie is een schudkaart geworden.
De tekst rond de blister net als de extra woorden zijn van Carlijn. Bierglazen van MD. Het schuim op de biertjes heb ik nog een laagje sneeuw gegeven zodat het een beetje echter lijkt 😉 En toen deze kaart helemaal klaar was zag ik dat ik het puntje van de j vergeten ben en dat er 2 kraaltjes vast zitten wat mij toch een beetje stoort 😏

5 opmerkingen:

  1. Zo jij hebt je tijd goed besteed! Het zijn toffe mannenkaarten geworden met leuke details!
    Groetje, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke mannenkaarten. biertjes zijn altijd leuk voor mannen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie mannenkaarten gemaakt met de biertjes, die vallen vast in de smaak,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave mannenkaarten Gerda. Leuk die lekker uitziende biertjes. Goed bezig geweest.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van een frisse pint gesproken, het schuim lijkt wel echt, tof gedaan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen