vrijdag 9 december 2022

Condoleance kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Helaas heb ik de afgelopen weken een aantal van mijn condoleance kaarten moeten gebruiken en was mijn voorraadje behoorlijk geslonken. Om op de kerstmarkt ook dit soort kaarten te kunnen aanbieden heb de voorbije dagen er werk van gemaakt om mijn voorraad aan te vullen. Inspiratie heb ik gevonden bij Hobbyvision. Heb de kaarten niet klakkeloos nagemaakt door er hier en daar iets aan te veranderen en een eigen toets aan te geven. Waar Janet de lijntjes met een fineliner aanbrengt heb ik stickers (hobbydots) gebruikt.
Alle kaarten zijn gemaakt met masks van verschillende merken en teksten van Marianne Design. Bij de slimline kaart rechts had ik in eerste instantie de tekst rechtstreeks op de kaart gestempeld. Dat ging niet helemaal goed. Als oplossing een label gemaakt en over de mislukte tekst geplakt.
Als laatste in het rijtje 2 kaarten met een pluizenbol.
Tijdens het afwerken van de kaart links had ik plots een zwart vlekje op de achtergrond, vandaar de vlinders om dit foutje te verdoezelen 😉 

4 opmerkingen:

  1. Mooie serie voor een minder leuke gebeurtenis. De vindingrijkheid om te verdoezelen hoort ook bij creativiteit Gerda, goed gedaan.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie serie condoleancekaarten, de kleuren zijn ook mooi gekozen, de pluizenbollen zijn mijn favoriet,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige serie kaarten gemaakt, leuk om te zien hoe je de inkten en masks hebt ontdekt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie serie condoleance kaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen