vrijdag 23 december 2022

Hartelijk gefeliciteerd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ook al zien deze 2 kaarten er makkelijk uit, het moest iets helemaal anders worden, maar het idee wat ik had lukte maar niet. Uiteindelijk is er toch iets uit mijn handen gekomen waar ik tevreden over ben.
De vaas en de gestempelde wens is van SU. En als ik me niet vergis zijn de bloemen van Action net als de alcohol markers waar is ze mee ingekleurd heb. Op de bloemen een beetje glossy accent zodat ze mooi glanzen (helaas niet te zien op de foto)
Voor de afwerking een paar strass steentjes en een mini strikje. Ook nog een smal randje (stempelinkt) rond het frame. Om toch wat reliëf in de kaart te krijgen heb ik het frame verhoogd aangebracht met foam tape.

5 opmerkingen:

  1. Dit zijn mooie fijne kaartjes geworden.
    Prachtig gemaakt.
    Fijne feestdagen !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie boeketten heb je op de vaas gezet!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie boeketjes op deze vaasjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten in zachte kleuren met de leuke vaasjes en de tere bloemetjes,
    fijne jaarwisseling,
    groetjes, Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch wel heel mooie kaartjes in deze zachte kleurtjes.Fijne jaarwisseling, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen