zaterdag 10 december 2022

Een jaartje ouder

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Momenteel ben ik bezig om mijn kaartenvoorraad nog wat uit te breiden zodat ik de bezoekers van de komende kerstmarkt genoeg variatie kan aanbieden.

Deze techniek stond al heel lang op mijn to do lijstje. Om de kaart te maken heb ik het filmpje van Julie Dimatteo (op YouTube bekend als The Paper Pixie) gevolgd.
Er ging van alles fout maar het is me uiteindelijk gelukt om iets te maken waar ik tevreden over ben. Deze manier om een soort frame te maken is ideaal om restjes scrap papier te verwerken. Bij deze creatie heb ik de stroken met dunne foam tape (Action) op het cardstock geplakt. Daardoor ligt de tekst een beetje lager wat toch wel een speciaal effect geeft. Voor de afwerking 2 bloemetjes van Jenine.

Iedereen een fijn weekend gewenst.

4 opmerkingen:

  1. Dit is ook een leuk idee met designpapier. . De kaart is erg mooi met dit papier en de tekst zo.zo kun je ook leuk de restjes opmaken. En iDeal voor deze tekst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om je restjes DP zo te verwerken, leuk met de tekst die wat dieper ligt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Gerd
    Groetjes Elle-Jeanne a

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Gerda, een heel leuk idee om zo van de restjes af te komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen