woensdag 21 december 2022

Opdrachtje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor ik mijn nieuwe kaart laat zien even melden dat de kerstmarkt achter de rug is. Van de grote hoeveelheid cadeautjes heb ik ongeveer de helft kunnen verkopen. Het weer was een beetje spelbreker, het was ontzettend koud afgelopen zaterdag en dan komen de mensen niet zo snel buiten. Maar ik ben tevreden, weer centjes in de pocket om nieuwe materialen te kopen 😉

En dan nu mijn nieuwste creatie. Een tijdje geleden kreeg ik deze opdracht voor een jongedame die 22 wordt. Ze gaat graag shoppen en binnenkort gaat ze op city trip naar Parijs. Met deze info had ik al snel een ideetje.
Stansen en stempels zijn van Marianne Design behalve de gestempelde wens. Het doosje is van Crealies en het was heel lang geleden dat ik die nog gebruikt had. Scrap papiertjes uit verschillende blokken van Action. Alfabet voor de naam is van Studio Light. Het was nog een heel gepuzzel om alles netjes te plaatsen maar ik ben blij met het eindresultaat. De opdrachtgever hopelijk ook.

5 opmerkingen:

  1. Als ik je opdracht zag dacht ik ook meteen aan die stempel, heel toepasselijk. Dat meisje gaat heel aangenaam verrast zijn met deze mooie speciale boxkaart.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke card-in-a box heb je gemaakt, je hebt alles mooi gecombineerd,
    Groetjes,
    Ansx
    Fijn dat je toch nog een heleboel verkocht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je toch nog de helft hebt kunnen verkopen Gerda, toch weer mooi meegenomen. Je card in a box is een plaatje. Mooie kleuren en toepasselijke stansen en stempels heb je gebruikt. Dit krijgt vast een mooi plaatsje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er iets heel moois en persoonlijks van gemaakt met de info die je had! Het is een heel gaaf doosje geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige card in the box heb je gemaakt. Fijn dat je een succesvolle kerstmarkt hebt gehad.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen