zondag 11 december 2022

Randje 1

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De mensen die me kennen en af en toe een kaart kopen bij mij verwachten in mijn voorraadje vooral kaarten met 3D plaatjes te vinden. Daarom ga deze old school creaties ook toevoegen voor de kerstmarkt. Ben nog eens aan de slag gegaan met het setje randjes van Jenine (Jenine's Mindul Art collection: JMA-ES-CD94) Dit setje bestaat uit 4 verschillende randjes en zijn ideaal om de combineren met 3D plaatjes van mijn favoriete merk LeSuh.
Achter de plaatjes een achtergrondje gemaakt met Distress Ink. Gestempelde wensen, links van Carlijn, rechts van Marianne Design en enkele strass steentjes voor de afwerking. Heel klassiek maar vind het nog altijd fijn om zulke kaarten te maken. Bij de volgende berichten die ik zal posten komen de andere 3 randjes aan bod.

4 opmerkingen:

  1. Deze kaarten zijn heel mooi met het chique randje, en zullen zeker in de smaak vallen.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn 2 mooie kaarten met deze chique randjes, ook leuke plaatjes gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, deze klassiekers vallen zeker bij iedereen in de smaak.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze kaarten. Leuk dat je er met een beetje groen om het plaatje heen gegaan bent. Ik blijf dit wel mooi vinden… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen