zondag 24 september 2023

Borduurtjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Dit weekend heb ik het rijk voor mij alleen. Gisteren had ik een heel productieve dag waar van ik een deel hier laat zien. Allemaal geborduurde kerstkaart met patroontjes uit het boek: Stich & Do Boek #18 van Sjaak van Went.

Na het uitzoeken van geschikte plaatjes had ik het borduren vorige week al gedaan. Zoals jullie kunnen zien zijn de 2 bovenste schudkaarten geworden. Heb ook nog een rechthoekige kaart te showen.
Ik ben helemaal fan van het muurtjes mask 😉 en gebruik het heel veel om iets extra toe te voegen aan de kaart. Tekst op deze kaart is van Crealies.

Strakjes ga ik met mijn zoon en kleindochters onze muziekvereniging steunen door te genieten van hun lekkere eten tijdens het jaarlijks eetfestijn. Hoef ik vandaag niet zelf in de potten te roeren. Iedereen nog een fijne zondag gewenst.

5 opmerkingen:

  1. Dat dagje alleen heeft een prachtig afgewerkte serie opgeleverd! Je hebt alles mooi op elkaar afgestemd! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je dag goed besteed, heel creatief geweestmet deze mooie borduurkaarten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had zeker een productieve dag. De kaarten zijn stuk voor stuk prachtig. Leuk idee met het schudgedeelte . . Ik blijf geborduurde kaarten mooi vinden . Nog een fijne dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn superleuke geborduurde kaarten, ik blijf ze mooi vinden, zo fijntjes zijn ze.
    Je had vast een gezellige dag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook heel mooi, de combinatie borduren met schudgedeelte is ook zeer geslaagd, prachtig.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen