woensdag 13 september 2023

Easy Paper Piecing (vervolg)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Van dezelfde serie mallen van Gina K. waarvan ik gisteren de kerstbal showde heb ik ook de kerstboom. Die was vandaag aan de beurt om op enkele kaarten te pronken. Ook bij deze creaties zelfgemaakte achtergrondjes gebruikt al zie je bij de kaart rechts weinig kleurschakeringen maar ze zijn er wel. De strass steentjes om de bomen de versieren komen ook uit Gina K's haar assortiment.
En met de restjes van gisteren heb ik vandaag nog een kaart gemaakt met floated strips. Om zeker te zijn dat alle strips perfect waren heb ik de handige mallen van MD gebruikt. Verder spreekt de kaart voor zich.
Van de achtergrondjes (gemaakt op postkaart formaat) die ik vandaag gebruikt heb waren er helaas niet genoeg restjes om nog extra kaarten te maken. 

5 opmerkingen:

  1. Leuke serie kerstkaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een mooie serie van gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie heb je gemaakt met de boompjes en ook de kerstballen van je vorige post zijn leuk!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaarten. De kerstbal is erg mooi. Ik onthou dat even. Leuk met de twee stuk randjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen