woensdag 27 september 2023

Nieuwe kerstkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vorige week kreeg ik de bevestiging dat ik inderdaad nog eens naar Londerzeel mag om een kerstverkoop te doen. Hier zullen dan een hele tijd alleen maar kerstkaarten te zien zijn 😉

De eerste die vandaag aan de beurt is, is een Morehead kaart in een mooi frame. Het is een mal die ik kon lenen van vriendin Monique. Mijn favoriete mask mocht ook niet ontbreken. Met deze mal heb ik 12 kaarten gemaakt, 't is te zeggen, eentje volledig afgewerkt en bij de andere alle materialen bij elkaar gezocht en in zakjes gestoken om binnenkort, tijdens mijn knutselweekje in Nederland verder af te werken.
Daarna ben ik aan de slag gegaan met een andere mal, jullie wel bekend. 3 schudkaarten met al even bekende plaatjes. Alle kaarten op dezelfde manier afgewerkt. Door de mal in verschillende richtingen te gebruiken zijn ze toch verschillend.
Ik heb alle plaatjes van dit vel opgebruikt, nu is het tijd voor weer wat anders. Tot de volgende kerstronde.

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze kerstkaarten. Mooie plaatjes. Ik heb ze ook nog in handen gehad… maar hercirculatie een ander vel gekozen. Je hebt met deze mal snel leuke kaarten. Ik ben er ook mee bezig geweest. Komen er later op op een kerstkaarten donderdag.,. Jij hebt er weer mooi vier mooie kerstkaarten bij.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart met het Morehead plaatje en een leuke stans, de 3 kaarten met de bekende stans zijn ook heel leuk geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie heb je gemaakt met de ijssterrenmal, leuk om ze in verschillende richtingen te gebruiken. Ook de kaart met het moreheadje is mooi geworden met die mooie embossingmal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige serie Gerda, wat een schattig morehead plaatje is dat. Goed idee om met die andere mal een schudkaart te maken.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen