maandag 4 september 2023

Diepte/lay-out kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Met de stroken design papier die ik over had van mijn screenfold kaarten heb ik dieptekaarten gemaakt.
De lay-out mal is van Action. Voor deze kaarten heb ik de diepte gecreëerd met foam strips. Kon makkelijk want de randen van deze mal zijn een beetje breder dan bij andere lay-out mallen en je spaart cardstock uit 😉 Op de paarse versie een strik (SL) en op de roze versie een bloem van Crealies. 2 x dezelfde wens gebruikt, pastte perfect in één van de vakjes. Strik en bloem hebben een glitterlaagje.

Deze week een paar drukke dagen met als klapper op donderdag een bezoekje aan de beurs in Den Bosch.

5 opmerkingen:

  1. Wow, ze zien er prachtig uit! Tot donderdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lay out kaarten Gerda.
    Misschien zie ik je donderdag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze lay out kaarten xijn erg mooi met dit prachtige papier. Handig om het met repen goam te doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt hele mooie lay-out kaarten gemaakt met het mooie papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie diepte kaarten Gerda. Het mooie dessin-papier komt leuk uit en zo mooi verder gedecoreerd met het strikje en de bloem. Veel plezier op de beurs.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen