vrijdag 8 september 2023

Nep cadeautje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Jullie hebben het misschien al gelezen op Eri haar blog. Gisteren heeft ze haar wagen volgeladen met dames om de beurs in Den Bosch te bezoeken. EĆ©n van die dames was ik šŸ˜‰ Om haar te bedanken had ik dit nep cadeautje gemaakt met de pralines van Marleen.
Het was weer genieten om samen met de vriendinnen op stap te gaan, toen ik 's avonds mijn aankopen uitpakte schrok ik toch weer van de hoeveelheid, dacht dat ik veel minder had gekocht dan anders omdat er toch een aantal dingen waren die ik nergens kon vinden. Al bij al toch een geslaagde dag met een dikke merci aan vriendin Eri die altijd bereid is om te rijden.

5 opmerkingen:

  1. Superleuk doosje met bonbons! Gelukkig zijn het nepperds, en kom ik niet in de verleiding! Ze staan hier naast me op de kast, en kan ik er zo van genieten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje met de nep bonbons. Erg leuk gemaakt. Gezellig dat jullie naar de beurs waren. Het is verleidelijk als je allerlei moois ziet en sommige dingen nergens anders kan vinden... je knutselt verl dus je kan het vast goed gebruiken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi doosje met nepbonbons heb je voor Eri gemaakt en wat lief dat ze steeds met jullie op stap gaat, ik las dat jullie weer genoten hebben,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk gemaakt en deze maken niet dik en smelten niet dus een ideaal cadeau hihi. Heel mooi gemaakt Gerda. Lief hoor dat Eri wil rijden en extra gezellig natuurlijk voor jullie allemaal.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kadootje voor chauffeur Eri.
    Fijn dat ze jullie mee neemt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen