dinsdag 12 september 2023

Easy Paper Piecing

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze ochtend kwam ik mijn meter tegen op de markt in Londerzeel en zij vertelde mij dat ik heel waarschijnlijk nog eens met mijn kaarten naar de vereniging van gepensioneerden mag om een kerstverkoop te doen. Aangezien ik bijna geen voorraad meer heb ben ik vandaag op de kersttrein gesprongen 😉 Een tijdje geleden heb ik me een namiddag bezig gehouden met het maken van achtergrondjes. En dan zijn die klaar en had ik geen flauw idee hoe ik ze verder moest gebruiken.
Deze mal van Gina K. heb ik al een hele tijd in huis en toen kwam het idee om die achtergrondjes daarvoor te gebruiken. Na haar filmpje nog eens te hebben bekeken ben ik aan de slag gegaan. Omdat je niet alle vakjes terug opvult kun je met één en dezelfde stans beurt 2 kaarten maken. Voor de afwerking een kleine tekst sticker en een paar sterretjes.

Om de achtergrondjes te maken heb ik deze set gebruikt. Voor kleindochter Lotte kocht ik voor haar verjaardag de grote doos en ik dacht laat ik het ook eens proberen met een kleiner exemplaar.
Inmiddels is al het materiaal opgebruikt en heb ik een behoorlijk voorraadje achtergronden kunnen maken.

3 opmerkingen: