zondag 8 oktober 2023

Center step kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag weer een dagje het rijk voor mij alleen, ik hoefde met niemand rekening te houden en daar maak ik altijd dankbaar gebruik van om veel te knutselen. Het is een center step kerstkaart geworden.
Het plaatje heb ik gevonden op Pinterest en bij Het Kruidvat laten afdrukken. Voor de paar centjes dat het daar kost kan ik het thuis met m'n eigen printer niet doen en de kwaliteit zou ik niet zo goed zijn. Het design papier is van Action 😉 Voor de afwerking een label met gestempelde wens en ijskristalletjes die bij een embossingfolder van MD zitten.

5 opmerkingen:

  1. Die is heeeeeel mooi ! Leuke ijskristalletjes ook, ja ik kijk altijd eerst naar de kleinste frutsels hoe kleiner hoe liever ik het heb 😄
    Nog veel plezier, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie winterse kaart Gerda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart met dit leuke plaatje. Leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige winterse kaart Gerda.
    Leuk plaatje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen