woensdag 4 oktober 2023

Standing Pillow box Mini

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb weer een leuk geschenkje klaar gemaakt met mal CCABM23 van Crealies .
Van dit doosje heb ik 8 exemplaren gemaakt. Ik wist al uit ervaring dat de naden makkelijk los komen, daarom heb ik bij deze doosjes dubbelzijdige tape en glossy accent gebruikt, dat komt niet meer los 😉 Het design papier is een blok van Action: Craft Sensations/Let's get Cosy. De doosjes zijn al gevuld met voorverpakte snoepjes, houdbaarheidsdatum tot in 2024. Rond ieder doosje een touwtje met bedeltje.
En van de note holder die ik al eerder showde heb ik ook een hele serie klaar.
Heb nog 2 balpennen over maar had maar 6 schriftjes, voor de 2 overige balpennen ga ik iets anders moeten verzinnen. Dat is het voor vandaag, gisteren heb ik een begin gemaakt met een shadowbox, krijgen jullie deze week nog wel te zien.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt hele mooie cadeautjes van papier gemaakt. Leuk bedacht. Dit slaat vast aan om te verkopen . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kadootjes Gerda
    Mooi voor de verkoop.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent weer lekker bezig! Je doosjes zijn prachtig, een leuk detail het bedeltje. De notitieblokjes zijn ook zo leuk, dat staat vast heel gezellig op een bureau!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creaties heb je gemaakt, leuk de pillow boxes met het touwtje en de bedel erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke doosjes en de bedeltjes maken ze extra speels, heel mooi. De note houders zijn ook heel leuk en handig die zullen ook wel succes hebben.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen