zaterdag 14 oktober 2023

Een gezond, gelukkig.......

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vorig jaar kreeg ik met de feestdagen een mooie kaart van Lisanne (Mijn kaartenhobby) en de lay-out vond ik prachtig. Die lay-out heb ik vandaag voor mijn nieuwe creatie gebruikt.
Een leuk plaatje (dat al jaren in mijn map zat) uitgezocht om in het frame te plaatsen. Verder een gestempelde tekst van Studio Light en een bloem uit glitterpapier gemaakt met een setje van Scrapfever. Nog wat takjes in verschillende tinten groen en daarmee was de kaart klaar. De donkere kleur is bruin en geen zwart zoals de foto laat uitschijnen. Het geheel met het plaatje heb ik verhoogd aangebracht met de handige foam pads van Vaessen. Design papiertjes van Action 😉

8 opmerkingen:

  1. Het is zeker een mooie kerstkaart.leuk plaatje heb je erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat leuk dat je mijn Kerstkaart als inspiratie gebruikt heb! Eindelijk weer een blogrondje na alle ziekenhuisbezoekjes met Janine en zieken hier thuis... Je kaart is prachtig geworden!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sfeervolle kerstkaart Gerda. De mooie stans komt heel goed tot zijn recht op deze vrij rustige kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en de glitter bloem is een echte blikvanger. Dat malletje ligt hier ook al effe klaar maar het is lastig om een passende digi te vinden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een prachtige kaart met deze layout gemaakt. En je bloementoef is super.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart met de leuke stans, je hebt een gave toef gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen