donderdag 26 oktober 2023

Easel kerstkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Zoals gisteren beloofd ben ik er vandaag weer met een serie easelkaarten. Alle plaatjes gevonden op Pinterest en jullie weten ondertussen wel waar ik ze laat afdrukken 😉 De afbeeldingen op deze creaties heb ik gestanst met 2 verschillende mallen van Stampin' Up en daarna terug in elkaar gepuzzeld. Als jullie op de foto klikken om de grotere versie te zien gaat het wel duidelijk zijn. Gestanste tekst van Crealies en de gebruikelijke afwerking.
Vervolgens heb ik nog een kleinere easelkaart gemaakt met mal CLCZ512 eveneens van Crealies, diepte gecreeërd met foam strips.
De delen met de tekst zijn verhoogd aangebracht met de foam pads van Vaessen, een klein beetje te zien op de onderste foto maar dat is omdat ik de invalshoek van de foto verkeerd heb ingeschat 😉

Tot de volgende post.

5 opmerkingen:

  1. Tjonge alweer drie kaarten, en weer heel mooie! Leuk met de bijpassende details.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij gaat hard, alweer 3 mooie kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuke serie kaartjes.
    Alle 3 mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere prenten, de kleinere versie is een stuk romantischer maar ze zijn allemaal zo netjes afgewerkt. Jouw collectie groeit goed aan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer drie mooie kerstkaarten gemaakt. Leuke afwerking. De onderste vind ik persoonlijk het mooist… ik hou van vogeltjes. Je hebt de speedy er goed in… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen