donderdag 12 oktober 2023

Mini slimline kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Mijn kersttrein dendert rustig verder. Vandaag heb ik een mini slimline kaart om te showen.
De mallen komen uit een setje van Carlijn, er zit ook een stans bij om een bijpassende envelop te maken. Design papiertje van Action, plaatje uit de oude doos en gestanste tekst waarvan het merk mij ontsnapt. Van deze lay-out ga ik ook nog een aantal voorbereiden om elders verder af te werken 😉 En zo groeit mijn voorraad kerstkaarten gestaag.

3 opmerkingen:

  1. Dat is weer een hele mooie, perfecte kleurtjes bij het plaatje en ik heb een zwak voor uilen (en poezen en beren en … 😄).
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mini slimline kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie winterse kaart met deze tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen